Beställning av SBG-kläder till föräldrar

Efter förfrågan har vi öppnat upp beställningen av SBG-kläder även för föräldrar. Storlekarna finns nedan.

En jacka som är en cardigan med hel dragkedja fram med tillhörande mjukisbyxor i mörkgrått. Jackan har emblem och skolans namn broderat på rygg och har vårt emblem broderat på vänster bröst, med samma placering som på våra vita t-shirts vi fick i julklapp. Byxorna har skolans namn broderat på vänster ben. Brodyren är av hög kvalitet.

Skolan subventionerar precis som tidigare överdragskläderna.

Till skillnad från tidigare år så kommer vi endast göra en gemensam beställning. Därför är detta enda möjlighet i denna omgång att beställa dessa överdragskläder. Detta görs genom att bekräfta er beställning nedan. När överdragskläderna är klara (under maj månad) skickar vi ut ett PIM. Överdragskläderna kan sedan hämtas och betalas på Dansbutiken. Det går inte att göra efterbeställningar.

Jacka, pris/st 370 kr
Byxor, pris/st 270 kr