Danskalaset

Danskalaset 26 augusti 2023

Alla ni som älskar dans och vill prova på – kom och dansa loss med oss!

Välkomna till Danskalaset – en fest för hela familjen!

Se färgsprakande dansföreställningar, pröva på balett, street eller folkdans. På Danskalaset kommer alla barn och unga få chansen att jonglera, hjula eller stå på händer med våra duktiga akrobater. Vi bjuder på ansiktsmålning och alla barn får gratis popcorn.

På Danskalaset deltar flera dansskolor från Göteborg, Kungälv och Kungsbacka som ger prova-på-klasser och berättar om deras utbud och hur man kan dansa hela året!

När du behöver fylla på med lite energi kan du besöka någon av de Food

Danskalaset pågår mellan 11.00- 16.00 den 26 augusti 2023!

Aktiviteterna passar alla barn och unga i åldrarna 4-14 år

Danskalaset arrangeras av
Svenska Balettskolan
Move Dansstudio
Danzlagret
City Dansstudio
Jumps & Turns

English

Welcome to Danskalaset – a dance party for the whole family! See colorful dance performances and try out ballet, street or folk dance. At Danskalaset children and young people can dress up as ballerinas with tutus or even as sneaky pirates!  You can also have fun adding to your costume by having your face painted.  Or why not try juggling, spinning or standing on your hands with our talented acrobats.

Several dance schools from Gothenburg, Kungälv and Kungsbacka participate in Danskalaset, giving classes you can try for yourself, while informing you about what they offer and how you can dance all year round! When you need to replenish your energy, you can visit one of our food trucks at Kronhusgården or have some popcorn in our party cafe.

Danskalaset will be open between 11.00-16.00 on 26 August 2023!

The activities are suitable for children and young people between 4-14 years old.

Danskalaset is organised by

Svenska Balettskolan Göteborg